Poniższy formularz służy do zgłoszenia usterki gwarancyjnej.
Wniosek dotyczy zgłoszenia usterki/awarii w następujących przypadkach:
- dla zadań zrealizowanych w ramach umów zawartych w Dziale Inwestycji i Remontów,
- dla zadań zrealizowanych w ramach umów zawartych w dawnym Dziale Domów Studenckich.
Formularz musi zawierać niezbędne i jednoznaczne dane do rozpatrzenia wniosku tj. dane kontaktowe osoby zgłaszającej, datę, lokalizację i opis/okoliczności zgłaszanych nieprawidłowości (wskazane jest załączenie dokumentacji fotograficznej).
Zgłoszenie trafia bezpośrednio do Zespołu Obsługi Gwarancyjnej w Dziale Utrzymania Ruchu, gdzie po weryfikacji oraz nadaniu numeru identyfikacyjnego sprawy przesyłane jest do Gwaranta (wykonawcy robót budowlanych). Następnie procedowany jest proces mający na celu usunięcie nieprawidłowości, w uzgodnieniu z Użytkownikami, Administratorami, Działem Inwestycji i Remontów oraz innymi Działami/Jednostkami Organizacyjnymi Uczelni, zgodnie z obszarem merytorycznym. O kolejnych statusach sprawy wszyscy uczestnicy procesu informowani są w bieżącej korespondencji mailowej.